domingo, 14 de febrero de 2010

Resultat partit de hui

Avui us contare com a quedat el meu equip front a l'Eliana, ( jo vaig a estar una temporada sense poder jugar a causa de que m'he trencat el escafoide; un os del canell).
El partit ès va disputar a les 10:00 a les instalacions del Planter a Puçol, un partit que no ha tingut gens de dificultat per a l'equip local; amb el resultat de: 16-1 amb gols de : Peiró 4, Sofia 3, Angi 3, Bàrbara 2, Lorena 2, Lydia 1, Ana 1 aquestos han sigut els 16 gols del meu equip.

UN BESET.


AMUNT VALÈNCIA FEMINAS A DE F-7.CLAR QUE SI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comentarios:

  1. 3 punts mes i a seguir sumant.Un abraç, per tot l'equip.

    ResponderEliminar
  2. Marisa, en la cronica del C contra el Maritim, he posat un enllaç directe, per q que la gent vinga aci directament a llegir la teua cronica.

    Ja saps que tens tot l'apoio del Blog, i el meu, el de Lee i el d'Elvis.

    UN abraç. ja ens vegem.

    ResponderEliminar
  3. Hale Marisa, que ja queda menys. De part de l'afició del teu equip, que el recuperes prompte.
    Un fort abraç, i saluda als teus pares de part meua.

    ResponderEliminar
  4. un amic meu, la seua filla juga al valència femení com io.jijijiji

    ResponderEliminar