domingo, 31 de enero de 2010

Resultat partit Villarreal 3-VALÈNCIA FEMINAS A 4

Avui us vaig a contar comptar el resultat del partit molt emocionant d'aquest cap de setmana que ens vam enfrentar el Villarreal contra el València feminas A en la ciutat esportiva del Villarreal.Sí com l'escolteu en les instalacions del l'equip de futbol de 1 divisió ès on va tindre lloc aquest enfrotament.El partit no va estar façil pero amb esforç i sacrifiçi vam poder guanyar el partit.Peró no va ser gens façil guanyar el 1 temp va terminar amb el resultat 2-1 a favor del Villarreal.En el segon temps varem empatar i posarnos davant en el marcaor poc despres en van ficar un gol acontinuacio va tindre lloc una falta molt a prop de la banda esquerra ès va fer una falta que la meua companya Anna va transformar en un maravellos gol que va posar el marcador a favor;i el partit va finaliçar amb 3-4 a favor nostre.
Ya som 1 de grup amb 3 punts més que el Llevant i 6 més que el Villarreal.
AMUNT VALÈNCIA FEMINAS A !!!!!!!!!!!!!!!!!

6 comentarios:

  1. Olé ahí. Si señor, Amunt Valencia Feminas A, Claro que si !!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. GRACIAS PEPE A PARTIT DE HUI ESCRIURE TOTS ELS CAMP DE SETMANA PER A QUE ESTIGUES INFORMAT;GRACIES PER EL TEU APOYO I AMUNT VALÈNCIA FEMENÍ CLAR QUE SÍ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. Marisa, ja el tinc enllaçada en el meu blog, per a que desde el meu pugen vindre a vore el teu.
    EstaS EN "BLOGS INTERESESANTES", AMB EL NOM DE Valencia C F Feminas "A" f-7

    ResponderEliminar
  4. Pepe ja te tinc enllaçat al meu blog pera que desde el meu blog puguen anar al teu encara que a tu no et fa molta falta ja tens molts visitants ja, ja, ja, un beset la xica futbolista.

    ResponderEliminar
  5. amunt valència clar que si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. Pues ja estem ben enllaçats. UN abraç i un beset, per atu i a tot l'equip i la vostra afició que sempre esta ahí. I sobre tot es un plaer voret per el meu blog.

    Amunt les jugadores valencianistes, claro, claro, claro, pero claro que siiiii!!!!!!

    ResponderEliminar